loading...
آزمون نظام مهندسی
akhbarmohandesi.ir بازدید : 82 شنبه 24 فروردین 1398 نظرات (0)

 

در این جزوه، تصویر همبندی یک استخر فضای آزاد دیده می شود نقاطی که با دایره مشخص شدند محل اتصالات هستند. در مورد استخرهلی داخل سالن نیز همین الزامات میباید رعایت گردند.

مشاهده متن کامل جزوه راهنمای طراحی تاسیسات برقی در استخر ها

 

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان 97

akhbarmohandesi.ir بازدید : 67 شنبه 24 فروردین 1398 نظرات (0)

یک پکیج نرم افزاری است که شرکت زیمنس اولین بار در نمایشگاه SPS IPC در انتهای سال 2010 آن را برای عموم به نمایش گذاشت.‌ هدف اصلی همان طور که از نام نرم افزار مشخص است خلق یک اثر یکپارچه مهندسی برای کار با تجهیزات اتوماسیون شرکت زیمنس بوده است. با ارائه این بسته، تمامی نرم افزار های قبلی ارائه شده با یکدیگر یکپارچه شدند و کاربران به آسانی می‌توانند ارتباطی بدون نقص بین آنها ایجاد کنند. این پکیج شامل نرم افزارهای اصلی شرکت زیمنس یعنی

 

مشاهده  متن کامل جزوه آشنایی با نرم افزار سیستم یکپارچه اتوماسیون و شبیه سازی یک مدار ساده

 

انتخابات سازمان نظام مهندسی 97

akhbarmohandesi.ir بازدید : 66 شنبه 24 فروردین 1398 نظرات (0)

 

بخش چهارم از این جزوه به ارائه تعریفی از سلف پرداخته شده است، اجزای تشکیل دهنده سلف آن چهره است و به شکل کامل توضیح داده شده است، ساختمان سلف به شکل کاملا مفصل توضیح داده شده است، مشخصه های سلف بیان شده است و هر کدام به طور جداگانه همراه با شکل توضیح داده شده است.

مشاهده متن کامل جزوه معرفی قطعات الکترونیک ویژه

انتخابات نظام مهندسی 97

akhbarmohandesi.ir بازدید : 76 جمعه 23 فروردین 1398 نظرات (0)

نویسنده در این جزوه در مورد سنسورهای تشخیص رنگ به طور کامل توضیح داده است و کاربردهای آن را بیان کرده است، در این جزوه در مورد سنسورهای التراسونیک توضیحاتی ارائه داده شده است و کاربردهای این سنسور ها با شکل آموزش داده شده است و همچنین در مورد مزایای این سنسور ها همراه با شکل مطالبی بیان شده است.

مشاهده متن کامل جزوه سنسور

 

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

akhbarmohandesi.ir بازدید : 64 جمعه 23 فروردین 1398 نظرات (0)

 

در مورد مقررات ملی ساختمان مبحث سیزدهم توضیح داده شده است، پرکاربردترین پلان های برق عنوان شده است، و همچنین هدف و نحوه استفاده از استاندارد شرکت روشنایی بیان شده است.

مشاهده  متن کامل جزوه مختصری در مورد نقشه های الکتریکال

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمانر

akhbarmohandesi.ir بازدید : 76 جمعه 23 فروردین 1398 نظرات (0)

موتور های براشلس هم با همان اصل مورد استفاده در موتورهای معمولی کار می‌کنند، با این تفاوت که در این موتورها، سیم پیچ ثابت بوده و آهن رباها می‌چرخند. از آنجایی که سیم پیچ در این موتورها ساکن است، نیازی به برس ها وجود ندارد. کار تقسیم ولتاژ بین سیم پیچ ها را کنترل کننده سرعت موتور یا ESC انجام می‌دهد. به این نکته دقت کنید که نمی توان از کنترلر سرعت موتورهای معمولی و موتورهای براشلس به جای یکدیگر استفاده نمود زیرا این دو، کار کاملا متفاوتی انجام می‌دهند. 

 

مشاهده متن کامل موتور های برس دار (معمولی) در مقایسه با موتورهای بدون برس (براشلس)

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

akhbarmohandesi.ir بازدید : 74 جمعه 23 فروردین 1398 نظرات (0)

کرکره های برقی از خانواده درب های اتوماتیک می باشند که تکنولوژی آن امروزه به طور چشمگیری در حال گسترش است این درب ها علاوه بر زیبایی نسبت به نوع قدیمی آن ها دارای کاربرد آسانتری نیز هستند به طوری که استفاده از نیروی جسمانی در بالا و پایین کردن آن ها حذف شده و تنها با فشردن یک کلید می توان آنها را حرکت داد.

مشاهده  متن کامل کرکره برقی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

akhbarmohandesi.ir بازدید : 82 جمعه 23 فروردین 1398 نظرات (0)

 

پاسیو فضایی باز که به وسیله ی جداره هایی محصور شده و به طور معمول اضلاع آن در تمام ارتفاع ساختمان امتداد یافته، و وظیفه ی تامین نور و تهویه رابرعهده دارد. پاسیوهایی که برای تامین نور و تهویه فضاهای اقامت یا اشتغال، باید دارای حداقل 12 مترمربع مساحت با حداقل 3 متر عرض باشند، محفظه آفتابگیر فضایی نیمه باز، که در صورت اخذ مجوز، در شرایط اقلیمی مناسب با سطوح شفاف پوشیده میشوند، یا از ابتدا به صورت بخشی از فضاهای اصلی ساختمان به منظور استفاده از انرژی ونور آفتاب و اجتناب از تبادل حرارت با خارج ازساختمان طراحی میشود.

مشاهده متن کامل پاسیو در نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

akhbarmohandesi.ir بازدید : 78 جمعه 23 فروردین 1398 نظرات (0)

 

نمای ساختمان بخشی از جداره خارجی ساختمان که در معرض دید قرار دارد. نمای شیشه ای نمایی که دارای پوشش حداقل 60 درصد از شیشه باشد، و به دو دسته نمای شیشه ای پیوسته که دارای سطوحی از شیشه بطوریکه در تقسیم آن به 20 مترمربع و بیشتر، جداکننده ای با مصالح دیگردر بین نباشد.و نمای شیشه ای ناپیوسته سطوحی ازشیشه بطوریکه درتقسیم آن به 20 مترمربع و بیشتر جداکننده هائی با مصالح دیگر وجود داشته باشد، تقسیم میشود. 

مشاهده متن کامل نمای ساختمان در نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی 97

akhbarmohandesi.ir بازدید : 79 پنجشنبه 22 فروردین 1398 نظرات (0)

 

در این جزوه، اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق نام برده شده است و هر کدام به طور مجزا توضیح داده شده است، این اجزا شامل: پنل مرکزی، تلفن کننده، دتکتور، شستی، باتری پشتیبان، آژیر، چراغ سردر، سیم کشی سیستم اعلام حریق بعدش به های روی پنل و کاربرد آنها می باشد.

مشاهده متن کامل جزوه آموزشی سیستم اعلام حریق

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

تعداد صفحات : 79

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 789
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 20,235
  • بازدید کلی : 100,654